MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

ŞEFFAFLIK: 
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için hafta içi 08.00 ile 18.00 arası Müşteri Hizmetleri Merkezi’mizi arayabilir ya da 7 gün 24 saat internet adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz.

ERİŞEBİLİRLİK:
Başvurularınız için UMA (Uğur Motorlu Araçlar) Müşteri Hizmetleri Merkezi’mizi 444 80 85 / 0800 448 3 862 Müşteri Danışma Hattı’ndan veya www.uma.com.tr  internet adresleri üzerinden ulaşım sağlanabilir.

CEVAP VERİLEBİLİRLİK: 
Başvurularınız Müşteri Hizmetleri tarafından kayıt altına alındıktan sonra sms, mail ya da telefon yoluyla, tarafınıza kayıt numarası ile iletimi yapılmaktadır.

OBJEKTİFLİK:
Sorularınız, talepleriniz ve şikâyetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.

ÜCRETLER:
Başvurularınızın değerlendirilmesi sürecimiz başvuru sahipleri için ücretsizdir.

GİZLİLİK:
Kişisel bilgilerinizin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel bilgileriniz üçüncü şahıslarla ile paylaşılmamaktadır.

MÜŞTERİ ODAKLILIK:
En iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize, şirket politikaları ile yasal mevzuatlar çerçevesinde, uygulanabilir çözümler sunmaya, ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.

HESAP VERİLEBİLİRLİK:
Gelen başvurular (sorularınız, talepleriniz ve şikâyetleriniz)  kayıt altına alınarak, kararlar gerekçeleri ile birlikte başvuru sahiplerine açıklanır.

SÜREKLİ İYİLEŞTİRME:
Tüketicilerimizden gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendirilir. İyileştirmeye açık alanları ile birlikte iş süreçlerinde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileştirmeler sağlanır.